This page has moved to a new address.

Industriële trappen (2)

Woonblog my industrial interior: Industriële trappen (2)

zaterdag 29 december 2012

Industriële trappen (2)

Ik ben dol op industriële trappen en daarom heb ik, voor mensen die net als ik ook liefhebber zijn, nog een aantal inspiratie-foto's opgezocht. Ik vind vooral de combinatie van staal en hout erg mooi. Ook de trap van beton is een bijzondere, die zie je niet vaak. Ik ben nog wel op zoek naar bedrijven die deze industriële trappen voordelig verkopen/maken. Als je op internet kijkt zie je al wel dat deze trappen naast mooi, ook kostbaar zijn.


Industriële trappen - metaal - staal

Industriële trappen - metaal - staal

Industriële trappen - metaal - staal

Industriële trappen - metaal - staal

Industriële trappen - metaal - staal

Industriële trappen - metaal - staal

Labels: , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage