This page has moved to a new address.

Buiten relaxen in een hangstoel...

Woonblog my industrial interior: Buiten relaxen in een hangstoel...

zondag 6 januari 2013

Buiten relaxen in een hangstoel...

Gezien de populariteit van de vorige hangstoel inspiratiefoto's, heb ik besloten om nog een aantal foto's ter inspiratie toe te voegen. Een hangstoel kun je naast binnen ook heel goed buiten ophangen. Droom lekker weg in jouw favoriete (buiten)hangstoel...

Wil je nog meer wooninspiratie opdoen? Bekijk dan eens mijn board hangstoelen op Pinterest.

Nog even geduld en wie weet vindt je daar jouw ideale hangstoel wel!


Hangstoelen

Hangstoelen

Hangstoelen

Hangstoelen



Labels: , , , , , , , , ,

1 reacties:

Op 28 mei 2013 om 20:30 , Blogger Unknown zei...

Hallo heb een goede exprience over dit product

Ik ben gegaan met mijn vrienden en we hadden dit uitgevoerd bij ons om rust te nemen tijdens de reis. Het was zo leuk en zo gemakkelijk in te passen dat mijn vriend plaats het hing de hangstoel in minder dan minuut en het was vechten wie de eerste was.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage