This page has moved to a new address.

Heel apart: tegels op de muur

Woonblog my industrial interior: Heel apart: tegels op de muur

zondag 12 juli 2015

Heel apart: tegels op de muur

Je kunt je muur verven, behangen, maar je kan de muur in de woonkamer ook gewoon een betonlook geven. Hiernaast is er ook nog een bijzondere manier om je muur in de woonkamer te voorzien van een (industriële) bijzondere look. Plaats tegels op de wand. Dus dit keer niet op de vloer, maar inderdaad op de muur. Ik zal je laten zien wat ik bedoel, bekijk daarom eens de onderstaande foto's voor meer inspiratie.

Tip: heb je niet een heel groot budget? Je kunt ook kiezen voor behang wat lijkt op tegels, dat is een stukje goedkoper dan "echte" tegels.

Bron: Vosgesparis

Bron: Not a paper house

Bron: De zeen magazine


Bron: Decanted Design

Bron: Blood&Champagne

Bron: Yatzer


Labels: , , ,

2 reacties:

Op 14 juli 2015 om 12:30 , Blogger Michdejongg zei...

Wat een heerlijke inspiratie foto's! Ik ben dol op zo'n wooninrichting en vind de betonlook echt super leuk. Zelf geloof ik wel dat ik die 'tegels' nog mooier vind dat de échte betonlook, maar ik hou er van! Lekker sfeervol.

 
Op 23 juli 2015 om 10:50 , Blogger Unknown zei...

Wat een gaaf idee, ik hou wel van die stoere uitstraling. Ik heb net een grote oud eiken tafel gekocht.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage