This page has moved to a new address.

Hoe richt ik mijn hal industrieel in?

Woonblog my industrial interior: Hoe richt ik mijn hal industrieel in?

donderdag 30 juli 2015

Hoe richt ik mijn hal industrieel in?


Tips om een woonkamer industrieel in te richten zijn er voldoende, een ruimte die vaak vergeten wordt of waar weinig aandacht aan besteed wordt is de hal. In deze blog zal ik je diverse tips geven hoe je jouw entree van je huis (klein of groot) een industrieel tintje kan geven. Hoeveel meer industriële elementen je toevoegt, hoe meer industrieel wordt het karakter van de hal. De keuze hoeveel industrialiteit toe te voegen is aan jezelf, maar minimaal één industrieel object toevoegen is wel gewenst.

Industriële tips voor de hal


De volgende industriële meubels/woonaccessoires (o.i.d) kun je gebruiken in de hal:

Het is ook goed mogelijk om diverse van de bovenstaande tips te combineren. Hieronder vind je diverse inspiratiefoto's waarmee je jouw hal een industrieel karakter kan geven.


Bron: Planete deco

Bron: Tumblr

Bron: Etsy

Bron: Sf girl by bay

Bron: Petit candela

Bron: Johanna Pilfalk

Bron: Méchant Studio

Bron: vtwonen

Bron: vtwonen


Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage