This page has moved to a new address.

10 betaalbare industriële metalen krukjes

Woonblog my industrial interior: 10 betaalbare industriële metalen krukjes

donderdag 3 september 2015

10 betaalbare industriële metalen krukjes

Industrieel is mooi, maar heel vaak niet erg betaalbaar. Gelukkig zijn er wel betaalbare meubels te vinden, maar dan moet je wat langer zoeken. Ik help je een handje. Ik heb hieronder een overzicht van tien industriële en betaalbare krukjes. Er zijn zoveel verschillende varianten industriële krukjes te vinden, o.a. metalen, houten en een combinatie van beide materialen. In dit blogbericht richt ik me daarom alleen op het metalen industriële krukje.

Industriële krukjes

Een industrieel krukje is een handig klein stoeltje, welke multifunctioneel is. Je kunt het krukje gebruiken als extra zitplaats, als bijzettafeltje maar ook voor je decoratie is een krukje erg geschikt. Zet er bijvoorbeeld een plant, wat kaarsen of sfeerlichten op en het krukje heeft een heel andere functie dan wanneer je erop gaat zitten. Tevens is een krukje ook erg handig als gemakkelijk bijzetbaar voetenbankje. Van die laatste maak ik nogal eens gebruik.

Klik hier voor meer industriële bijzettafeltjes inspiratie
Klik hier voor 10 betaalbare industriële metalen krukjes

Bron: Pinterest


Krukjes zijn er in diverse formaten; klein, middelgroot, groot maar ook in verschillende vormen. Denk hierbij aan een vierkant, rechthoekig of juist een rond krukje. In dit blogbericht focus ik me op de metalen industriële kruk en laat ik de houten of een krukje die gemaakt is van hout en metaal achterwegen. De krukje die ik hieronder toon zullen niet meer kosten dan € 100,- per stuk. Sommige zijn een stuk goedkoper. Tevens heb ik gezocht naar varianten van metalen industriële krukjes (wel in combinatie met af en toe leer), die niet standaard zijn.

Een bijzondere kruk is de industriële barkruk. Deze zal ik niet meenemen in dit bericht, maar ik heb er wel eerder over geschreven. Klik hier voor meer informatie over de industriële barkruk.

€ 69,95   Bron: vtwonen


€ 64,95   Bron: Sweet Living Shop


€ 35,40   Bron: Zooff


€ 79,95   Bron: Trendhopper


€ 39,95   Bron: Trendhopper


€ 69,-   Bron: Ippys woondeco


€ 69,30   Bron: Zooff

€ 49,-   Bron: Trendhopper


€ 68,95   Bron: Stoer metaal


€ 99,-  Bron: De bongerd

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage