This page has moved to a new address.

Mijn industrieel interieur - Botanische decoratie

Woonblog my industrial interior: Mijn industrieel interieur - Botanische decoratie

zondag 6 augustus 2017

Mijn industrieel interieur - Botanische decoratie

Naast dat ik dol ben op de industriële woonstijl, probeer ik deze in mijn interieur te combineren met wat Scandinavische invloeden maar vooral ook met Botanische invloeden. Dat zie je vooral terug in veel groen bij mij in huis. Niet alleen de kleur groen in diverse soorten, maar dit uit zich vooral in ook veel planten. Van klein tot groot. Nu wil ik jullie hiervan laten meegenieten, dus ik heb besloten de komende tijd wat hoekjes van ons industriële interieur tentoon te stellen. Hierbij het begin en daarmee de vuurdoop. Bij de foto's vermeldt ik (voor zover mogelijk) waar ik alles heb gekocht, zodat jullie hier ook mee uit de voeten kunnen. De linkjes vind je onder de foto's bij de nummers.


1. Lijst met Botanische afbeelding - Xenos - € 7,99 (er zijn meerdere varianten)
2. Potje & vetplantje - Intratuin
3a. Stolp met touw - Xenos - € 6,99 (alleen nog in winkel verkrijgbaar, wel andere stolpen online)
3b. Nep vetplantje - Action - € 1,49
4. Groen metalen potje - Dille & Kamille - € 3,95

Labels: ,

2 reacties:

Op 8 augustus 2017 om 12:27 , Anonymous baukje zei...

Wat leuk die van Xenos heb ik ook :)

 
Op 8 augustus 2017 om 18:38 , Blogger Gemma zei...

Ja erg leuk spul is er te vinden bij Xenos. En meestal niet erg duur... Ik kijk regelmatig eens of er wat leuks te vinden is.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage